.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با  دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند. 18 دی 1357 در ساری چه گذشت ؟ + تصاویر
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند.(ادامه)
نگاهی به وقایع تاریخی 18 دی ماه در ساری
18 دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی در ساری از وقایع تاثیرگذار در تاریخ این دوران از ایران اسلامی است. (ادامه)
گلستان بهترین گذرگاه کشور به سمت آسیای میانه است
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور با تأکید بر اینکه نظر ما این است که قدم به قدم امور استانها به خودشان واگذار شود، گفت: برای توسعه استان باید صاحبنظران و اساتید دانشگاه و نخبگان به میدان بیایند.
روحانی: امور استان ها را به خودشان واگذار کنیم
شمال نیوز: رئیس جمهور با تأکید بر اینکه نظر ما این است که قدم به قدم امور استانها به خودشان واگذار شود، گفت: برای توسعه استان باید صاحبنظران و اساتید دانشگاه و نخبگان به میدان بیایند. (ادامه)
شمال نیوز: آقای دکتر صادقلو، از الموت تا بجنورد را مازندران می نامند و این شاه بازیها و تاج و تخت سازیها دوام ندارد مازندران از میدان تجریش تا دیوار شمالی سمنان است، تجمیع مازندران دیر و زود دارد امّا سوخت و سوز ندارد... مازندران ببر خفته است، امّا مرده نیست !
شمال نیوز: آقای دکتر صادقلو، از الموت تا بجنورد را مازندران می نامند و این شاه بازیها و تاج و تخت سازیها دوام ندارد مازندران از میدان تجریش تا دیوار شمالی سمنان است، تجمیع مازندران دیر و زود دارد امّا سوخت و سوز ندارد...(ادامه)
گلستان نگارستان ایران + تصاویر
استان گلستان بعنوان نگارستان ایران به دلیل داشتن جاذبه های بکر طبیعی ،تاریخی و گردشگری و دارابودن مناظر بدیع و چشم‌اندازهای طبیعی و خیره‌کننده از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است . (ادامه)
دیوار تاریخی و 5 آذر گرگان ثبت جهانی و ملی می شوند
(ادامه)
دیوار تاریخی گرگان در انتظار ثبت جهانی
(ادامه)
شهر گرگان مرکز استان گلستان یکی از سه استان شمالی حاشیه دریای خزر است. گرگان تا اواخر دوره قاجار به نام استرآباد مشهور بود و استرآباد در زمان صفویه «دارالمومنین» نام داشت. گرگان؛ قطعه ای از بهشت در شمال ایران
شهر گرگان مرکز استان گلستان یکی از سه استان شمالی حاشیه دریای خزر است. گرگان تا اواخر دوره قاجار به نام استرآباد مشهور بود و استرآباد در زمان صفویه «دارالمومنین» نام داشت.(ادامه)
محورهای و موضوعات جشنواره وبلاگ نویسی گرگان
(ادامه)
تیرماه زمان نهایی ثبت جهانی برج قابوس
(ادامه)
گردشگری گرگان ، مستعد اما نیازمند تحول اساسی(ديدگاه)
(ادامه)
تالیف نخستین کتاب جامع محلات شهر ساری
(ادامه)
با توجه به اختیارات قانونی واگذار شده از سوی هیئت دولت به کارگروه ویژه به ریاست استاندار ، لازم است مسئولان این دیار بدون گامی عقب نشینی قاطعانه در جهت احقاق حق این دیار کوشا بوده تا مبادا طرف مقابل که گویی از سازماندهی مناسبی برخوردار است این بار ... استدلال تاریخی و قانونی یا هیاهو و زورگویی ؟
با توجه به اختیارات قانونی واگذار شده از سوی هیئت دولت به کارگروه ویژه به ریاست استاندار ، لازم است مسئولان این دیار بدون گامی عقب نشینی قاطعانه در جهت احقاق حق این دیار کوشا بوده تا مبادا طرف مقابل که گویی از سازماندهی مناسبی برخوردار است این بار ...(ادامه)
آشوراده سکوی پیشرفت گلستان است
(ادامه)
این دیوار از دیواری که توسط امپراتور آدریان در مرز انگلستان و اسکاتلند احداث شد طولانی تر و از بسیاری از بخش های دیوار بزرگ چین، بیش از هزار سال کهن تر است. حتی می توان آنرا طولانی ترین دیوار آجری جهان کهن تلقی کرد. اما علی رغم تمام این ویژگی ها، کمتر کسی حتی اسم دیوار بزرگ گرگان را شنیده است کشفیات تازه درباره دیوار بزرگ گرگان
این دیوار از دیواری که توسط امپراتور آدریان در مرز انگلستان و اسکاتلند احداث شد طولانی تر و از بسیاری از بخش های دیوار بزرگ چین، بیش از هزار سال کهن تر است. حتی می توان آنرا طولانی ترین دیوار آجری جهان کهن تلقی کرد. اما علی رغم تمام این ویژگی ها، کمتر کسی حتی اسم دیوار بزرگ گرگان را شنیده است(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.